Cannes Lions: Geometry bere první bronz

úterý, 19. června 2018, 14:55 Reklama MediaGuru

Za projekt Touching Masterpieces získala česká agentura Geometry bronz v kategorii Health & Wellness.

Touching Masterpieces, zdroj: Geometry Prague

Touching Masterpieces, zdroj: Geometry Prague

První ocenění z letošního festivalu Cannes Lions si připisuje česká agentura Geometry Prague, a to za svůj projekt Touching Masterpieces. V kategorii Health & Wellness získala bronz, a proměnila tak jednu ze svých šesti nominací. 

Projekt Touching Masterpieces vytvořila agentura ve spolupráci s Nadací Leontinka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci. Cílem projektu bylo zpřístupnit umělecká díla nevidomým prostřednictvím virtuální reality, speciálního softwaru a haptických rukavic.

S Touching Masterpieces se Geometry Prague dostala do finále také v dalších kategoriích – tři želízka má v kategorii Digital Craft, po dvou v kategoriích Design a Brand Experience & Activation a jedno v Innovation. Celkem má nyní osm nominací.

Do finále se dále dostala práce agentury Y&R Prague. Svou nominaci v již vyhlášené kategorii Health & Wellness, kde soutěžila s kampaní Mamma Beer, v ocenění neproměnila, nicméně i nadále zůstává ve hře. V současnosti má šest nominací, a to jednak s kampaní pro magazín Reportér, jednak s reklamním spotem pro Post Bellum. Tři vizuály pro Reportér získaly nominaci v kategorii Print & Publishing a čtyři v kategorii Industry Craft.

Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague

Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague

Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague

Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague

Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague

Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague

Reklamní spot pro organizaci Post Bellum zaujal porotu v kategorii Film Craft, a to v oblasti sound designu.

Dění v Cannes sledujeme také v naší reportáži, kterou průběžně doplňujeme zde.

-stk-