Coca-Cola vyráží v létě na road trip s Ledeckou a Drobnou

úterý, 26. června 2018, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Coca-Cola spouští kampaň „Polétíme?“ s Emmou Drobnou s Ester Ledeckou, zapojuje také IGTV.

Zdroj: Coca-Cola

Zdroj: Coca-Cola

Coca-Cola bude v době léta komunikovat kampaní „Polétíme?“, jejíž tváří jsou dvě ambasadorky značky – dvojnásobná zlatá olympionička Ester Ledecká a zpěvačka Emma Drobná. Cílem kampaně, jež klade důraz na letní bezstarostnost, je nejen odpromovat soutěž o tzv. wow zážitky, ale především značku zatraktivnit pro české a slovenské teenagery.

Obě dvě ambasadorky budou provázet celou kampaní, která je k vidění v televizi, kině, na internetu a v místě prodeje. V televizi byl využit nejprve teaser ve čtvercovém formátu k obsahu na sociálních sítích, v pondělí 25. června ho doplnil televizní spot s doprovodem písně Ça plane pour moi od Plastic Bertrand.

Na sociálních sítích mohou fanoušci sledovat road trip s „Colinem“, červeným minibusem VW, s nímž budou ambasadorky i další vybraní influenceři cestovat po celé léto po České republice a Slovensku. Své zážitky sdílí pod hashtagem #letoscolinem a #cocacolaroadtrip v reálném čase na sociálních sítích. Jeden z dlouhodobých influencerů značky, Johny Machette, vyzkoušel také nový formát IGTV.

Součástí letní aktivace je také soutěž o „wow“ zážitky, o které mohou zájemci hrát pomocí promo kódů uvedených na obalech 0,5 l lahve značek Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta a Sprite. Mezi zážitky jsou například vstupenky na vybrané hudební festivaly, únikové hry, lístky do kina, let balónem a mnoho dalších.

Na sociálních sítích bude hrát hlavní roli "Colin", s nímž budou vybraní influenceři cestovat po České republice a Slovensku, zdroj: FB Coca-Cola.

Na sociálních sítích bude hrát hlavní roli "Colin", s nímž budou vybraní influenceři cestovat po České republice a Slovensku, zdroj: FB Coca-Cola.

Pod kampaní je podepsána agentura McCann Praha. O produkci se postarala společnost Bistro Films. Režie televizního spotu se ujal Marek Partyš. Teaser natočili instagrameři @hynecheck a @ondrejduffek. Mediálně kampaň zastřešuje agentura Starcom.

-stk-