Flema otvírá nový ročník, uvádí větší změny

pondělí, 11. června 2018, 07:15 Reklama MediaGuru

Třináctý ročník soutěže využití médií a mediální kreativity začíná, má několik změn.

Foto: Flemedia

Foto: Flemedia

Pořadatel soutěže Flema Media Awards, společnost Flemedia, otevřela třináctý ročník soutěže, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Aktuální ročník zavádí několik podstatných změn.

Nově představuje sedm nových kategorií. Soutěžit se tak bude v pěti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových kategoriích (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň) a letos nově v šesti kategoriích Media & Insight. Kromě těchto třinácti kategorií představuje ještě jednu speciální kategorii, a to Nejodvážnější počin. Zároveň i letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

„Všichni si uvědomujeme, že šanci uspět má v dnešním prostředí jen kreativní a odlišná komunikace. Jak ze strany marketérů, tak ze strany agentur ale stále víc slyším, že v současném marketingu je neustále menší prostor pro kreativitu a nová řešení, a to i přesto, že si jejich význam všichni uvědomují. Proto jsme se v prostředí, které nás stále více nutí sázet na jistotu, rozhodli ocenit ty, kteří měli odvahu riskovat a v kategorii Nejodvážnější počin ocenit kampaně, které by nevznikly, aniž by jejich tvůrci vystoupili ze své komfortní zóny jistoty a podstoupili určitou míru rizika,“ uvedl Hynek Cimoradský, jednatel společnosti Flemedia.

„Vize soutěže se musí vyvíjet s ním, abychom byli schopni naplnit její hlavní poslání, kterým je odměňovat inovativní a výjimečné kampaně a inspirovat trh k odvážnějším řešením. Proto jsme se rozhodli otevřít sedm nových kategorií, které reflektují tento vývoj a zároveň zohledňují lokální podmínky českého a slovenského prostředí pod vlivem globálního trhu,“ vysvětlila důvod zavedení nových kategorií Šárka Pěnkavová, projektová manažerka soutěže.

Kategorie Flema Media Awards 2018

KATEGORIE PODLE MEDIA TYPU

  • Nejlepší využití televize
  • Nejlepší využití tisku
  • Nejlepší využití rádia
  • Nejlepší využití Out Of Home
  • Nejlepší využití digitálních médií

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE

  • Nejlepší malá kampaň
  • Nejlepší velká kampaň

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT

  • Nejlepší využití multi-screeningu
  • Nejlepší využití dat
  • Nejlepší využití real-time marketingu
  • Nejlepší využití influencera
  • Nejlepší využití engagementu
  • Nejlepší lokální exekuce globální kampaně

SPECIÁLNÍ KATEGORIE

  • Nejodvážnější počin

CELKOVÉ KATEGORIE

  • Inovativní agentura
  • Inovativní klient
  • Grand Prix

Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku. Kromě tradičně soutěžících mediálních agentur mohou do soutěže přihlašovat kampaně digitální, contentové, komunikační a eventové agentury i samotní zadavatelé. Přihlášeny mohou být práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2017 do 30. června 2018. Přihlášky lze podávat do 20. července 2018.

Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference Flema Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 4. října 2018 a zaměří se na to, jak efektivně plánovat kampaně v současném dynamicky se proměňujícím mediálním prostředí.

Harmonogram

  • Otevření přihlášek: 11. 6. 2018
  • Uzávěrka přihlášek: 20. 7. 2018
  • Porota I. kolo: 1. 8. – 8. 9. 2018
  • Vyhlášení shortlistu: 19. 9. 2018
  • Flema Media Conference 2018: 4. 10. 2018
  • Vyhlášení vítězů: Listopad 2018

-mav-