Flema otvírá nový ročník, uvádí větší změny
Třináctý ročník soutěže využití médií a mediální kreativity začíná, má několik změn.
Pořadatel soutěže Flema Media Awards, společnost Flemedia, otevřela třináctý ročník soutěže, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Aktuální ročník zavádí několik podstatných změn.
Nově představuje sedm nových kategorií. Soutěžit se tak bude v pěti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových kategoriích (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň) a letos nově v šesti kategoriích Media & Insight. Kromě těchto třinácti kategorií představuje ještě jednu speciální kategorii, a to Nejodvážnější počin. Zároveň i letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.
„Všichni si uvědomujeme, že šanci uspět má v dnešním prostředí jen kreativní a odlišná komunikace. Jak ze strany marketérů, tak ze strany agentur ale stále víc slyším, že v současném marketingu je neustále menší prostor pro kreativitu a nová řešení, a to i přesto, že si jejich význam všichni uvědomují. Proto jsme se v prostředí, které nás stále více nutí sázet na jistotu, rozhodli ocenit ty, kteří měli odvahu riskovat a v kategorii Nejodvážnější počin ocenit kampaně, které by nevznikly, aniž by jejich tvůrci vystoupili ze své komfortní zóny jistoty a podstoupili určitou míru rizika,“ uvedl Hynek Cimoradský, jednatel společnosti Flemedia.
„Vize soutěže se musí vyvíjet s ním, abychom byli schopni naplnit její hlavní poslání, kterým je odměňovat inovativní a výjimečné kampaně a inspirovat trh k odvážnějším řešením. Proto jsme se rozhodli otevřít sedm nových kategorií, které reflektují tento vývoj a zároveň zohledňují lokální podmínky českého a slovenského prostředí pod vlivem globálního trhu,“ vysvětlila důvod zavedení nových kategorií Šárka Pěnkavová, projektová manažerka soutěže.
Kategorie Flema Media Awards 2018
KATEGORIE PODLE MEDIA TYPU
- Nejlepší využití televize
- Nejlepší využití tisku
- Nejlepší využití rádia
- Nejlepší využití Out Of Home
- Nejlepší využití digitálních médií
PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE
- Nejlepší malá kampaň
- Nejlepší velká kampaň
KATEGORIE MEDIA & INSIGHT
- Nejlepší využití multi-screeningu
- Nejlepší využití dat
- Nejlepší využití real-time marketingu
- Nejlepší využití influencera
- Nejlepší využití engagementu
- Nejlepší lokální exekuce globální kampaně
SPECIÁLNÍ KATEGORIE
- Nejodvážnější počin
CELKOVÉ KATEGORIE
- Inovativní agentura
- Inovativní klient
- Grand Prix
Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku. Kromě tradičně soutěžících mediálních agentur mohou do soutěže přihlašovat kampaně digitální, contentové, komunikační a eventové agentury i samotní zadavatelé. Přihlášeny mohou být práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2017 do 30. června 2018. Přihlášky lze podávat do 20. července 2018.
Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference Flema Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 4. října 2018 a zaměří se na to, jak efektivně plánovat kampaně v současném dynamicky se proměňujícím mediálním prostředí.
Harmonogram
- Otevření přihlášek: 11. 6. 2018
- Uzávěrka přihlášek: 20. 7. 2018
- Porota I. kolo: 1. 8. – 8. 9. 2018
- Vyhlášení shortlistu: 19. 9. 2018
- Flema Media Conference 2018: 4. 10. 2018
- Vyhlášení vítězů: Listopad 2018
-mav-