Huawei si v reklamě utahuje z přešlapu Jágra s iPhonem

středa, 13. června 2018, 17:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na Jágrovu „aféru se selfíčkem v zrcadle“ odkazuje nová reklama značky Huawei.

Zdroj: Repro YouTube značky Huawei

Zdroj: Repro YouTube značky Huawei

Značka mobilních telefonů Huawei si při podpoře svého nového modelu Huawei P20 Pro utahuje z „marketingového přešlapu“ svého českého ambasadora Jaromíra Jágra. Ten se v roce 2016 vyfotil před zrcadlem, nicméně místo Huawei k tomu použil telefon konkurenční značky Apple. 

Huawei chce prostřednictvím videa s nadhledem demonstrovat, že když má značka skvělý produkt, nemusí se ohlížet za starými křivdami,“ vysvětluje za firmu mediální zástupce Barbora Majerová. Hlavní důraz je přitom kladen právě na fotografické schopnosti a design telefonu. Cílem je zvýšit loajalitu ke značce.

Nové video se na sociálních sítích značky Huawei a s hashtagem #jardoukazho také na profilech dalších tváří Huawei.

Za kampaní i produkcí stojí agentura Inspiro Solutions, která je součástí skupiny Kindred Group.

-stk-