Kaufland láká s Maryškem a Dittrichem na „Super Kauf“

středa, 20. června 2018, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do nové kampaně obsazuje Kaufland herce Jiřího Maryška a Dana Dittricha, upozorňují na „super akční nabídky“.

Zdroj: FB Kaufland Česká republika

Zdroj: FB Kaufland Česká republika

Obchodní řetězec Kaufland spustil novou kampaň, do níž obsazuje hereckou dvojici Jiřího Maryška a Dana Dittricha. Jako postavy „Super“ a „Kauf“ společně propagují „super akční nabídky“. „Záměrně jsme zvolili méně známé, avšak výrazné tváře a vizuálně odlišné typy,“ popisuje pro MediaGuru.cz tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl. Kampaň je k vidění v televizi a také na internetu. 

Kaufland tak opět tematizuje svůj germánský původ, s nímž už v komunikaci několikrát pracoval. Místo německých mladíků, které do svých reklamních spotů obsadil Petr Čtvrtníček, se současná kampaň posouvá do rakouského prostředí, typického spíše pro čokoládovou značku Milka.   

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura Y&R. O produkci se postarala společnost IS Produkce.

-stk-