Kingswood natočil online seriál z letních zahrádek

pátek, 15. června 2018, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třídílný online seriál Neskutečné zahrádky připravila ve spolupráci s influencery značka Kingswood.

Foto: Kingswood

Foto: Kingswood

Cider Kingswood připravil v rámci své online komunikace třídílný seriál Neskutečné zahrádky. V každém díle ukazuje, jakou atmosféru lze na letních zahrádkách vytvořit.„Chtěli jsme tak zábavnou formou ukázat, že s Kingswoodem stačí málo, aby se z odpoledního posezení stal neskutečný zážitek,“ popisuje brand manažerka značky Lucie Pazderská.

Pro přípravu seriálu, jenž kombinuje event a žánr doku-reality, oslovila značka influencery, kteří měli za úkol uspořádat si na letní zahrádce „neskutečně dobré odpoledne“. 

Výzvu přijala knižní blogerka Lucie Zelinková, lifestylistky Ditta Zavřelová a Bára Sedláková a zpěvák Sebastian. Každý z nich přišel se svým tématem, ať se čtenářským pokojíčkem, piknikem v hygge stylu, nebo hudebním jamem. Jednotlivá setkání mají rovněž svůj zlatý hřeb, v podobě autorského čtení, DIY workshopu nebo unplugged koncert. 

„Koncept navazuje na současnou komunikaci značky, která se zaměřuje na neskutečně dobrou chuť, která vzniká pečlivým mícháním odrůd jablek. Toto sdělení jsme aplikovali i na zážitek. Když se správně namíchá příjemné prostředí, skvělá atmosféra a čepovaný cider, vznikne neskutečně dobré odpoledne, na které člověk už nezapomene,“ doplňuje Matouš Fridrich, kreativní ředitel agentury Triad Advertising, jež je pod kampaní podepsána. O produkci se postaralo studio Zoom Films.

Kromě eventů a seriálu kampaň využívá Kingswood také Facebook a Instagram, a to jak oficiální kanály značky, tak i profily samotných influencerů.

-stk-