Partneři fotbalového mistrovství představili kampaně

sobota, 16. června 2018, 08:40 Reklama MediaGuru

Předpovídání výsledků, známá hudební skupina nebo 56 celebrit na jednom místě, to jsou reklamy letošního fotbalového šampionátu.

Coca-Cola si na letošní Mistrovství světa ve fotbale připravila limitovanou edici plechovek, zdroj: Coca-Cola.

Coca-Cola si na letošní Mistrovství světa ve fotbale připravila limitovanou edici plechovek, zdroj: Coca-Cola.

První góly letošního Mistrovství světa ve fotbale, jež se od čtvrtka 14. června koná v Rusku, už padly a mnoho dalších ještě čeká na svou chvíli. Spolu se zahájením šampionátu představili své kampaně také jeho jednotliví partneři, mezi něž se řadí například Hyundai, Coca-Cola, Visa, adidas nebo Qatar Airways. 

Coca-Cola připravila limitovanou edici plechovek s čísly od nuly do devítky, s nimiž mohou fotbaloví fanoušci předpovídat výsledné skóre zápasů a své odhady sdílet na sociálních sítích. Kromě toho také kolová značka spustila globální televizní kampaň s písní od AC/DC. 

Korejská automobilka Hyundai sháněla pro speciální autobusy jednotlivých národních reprezentací povzbuzující slogany. Na webových stránkách si každý z fanoušků soutěžících týmů může vyzkoušet vlastní choreo. A do televizní reklamy, která se odehrává na parkovišti před stadionem, angažovala známou hudební skupinu Maroon 5, jež pro ni nahrála píseň Three Little Birds, původně od Bob Marley & The Wailers. 

S hudbou se spojily ve své fotbalové kampaně také katarské aerolinky, které vsadily na zpěvačku Nicole Scherzinger. Písní „Dancing in the Streets“ chce společnost vyjádřit své nadšení pro fotbal a pro jeho schopnost dávat lidi dohromady. 

Sportovní značka adidas do svého minutového spotu obsadila celkem 56 sportovních i nesportovních celebrit. Vedle sebe se tak objevili fotbalisté Lionel Messi, Paul Pogba, Luis Suarez, Mesut Özil, Mohamed Salah,  trenéři Zinedine Zidane, José Mourinho, David Beckham či zpěváci Pharrell Williams, Kehlani nebo Stormzy. 

Visa svou letošní komunikaci postavila na osobnosti Zlatana Ibrahimoviće, který sice původně na šampionát jet neměl, ale v dresu této platební společnosti se do Ruska nakonec vydal. 

-stk-