Starobrno se v kampani vrací k akčním filmům 70. let

úterý, 19. června 2018, 10:57 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivní značka Starobrno spouští online kampaň „Život nepočká“, uvádí také novou vizuální identitu.

Zdroj: Repro YT Starobrno

Zdroj: Repro YT Starobrno

Pivní značka Starobrno se ve své nové kampani „Život nepočká“ inspirovala akčními filmy ze sedmdesátých let. V rámci pětidílného online seriálu ukáže napínavou honičku Klaďase a Padoucha v podání Jakuba Gottwalda a Filipa Kaňkovského. Značka tak chce vybídnout lidi, aby vystoupili z každodenní rutiny a spontánně se seznamovali s novými lidmi. 

„V Brně žijí otevření a spontánní lidé, kteří mohou být pro zbytek republiky inspirací, aby se nechávali více unášet životem, protože ten nepočká. Takovou atmosféru má navodit posezení u našeho piva, a s touto myšlenkou pracuje nová kampaň,“ vysvětluje Petra Havlišová, manažerka značky Starobrno.

Starobrno chce novou komunikací oslovit nejen Brňany, ale i zbytek republiky. „Kampaň má totiž také za cíl místním lidem připomenout, co je a jejich město činí tak jedinečnými a zároveň tyto vlastnosti představit i dalším,“ popisuje Simona Fischmeisterová za kreativní agenturu VCCP, která je pod reklamou podepsána. Režie se ujal Jiří Volek, režisér zatím poslední řady reality show Robinsonův ostrov. 

Spolu s novými spoty představuje značka Starobrno také novou vizuální identitu všech svých produktů, včetně Starobrna Medium. Změny se týkají loga značky, dále etiket i vizuální podoby plechovek a multipacků celého portfolia. Důraz byl kladen na vzdušnost, jednoduchost a menší zdobnost. 

Ukázka nové etikety na "filmovém plakátu" značky Starobrno, zdroj: Heineken

Ukázka nové etikety na "filmovém plakátu" značky Starobrno, zdroj: Heineken

Autorem nové vizuální identity je studio Lion brand & story.

-stk-