Evropa 2 uvádí novou imageovou kampaň, ve které poprvé v historii bude účinkovat celý tým Evropy 2. Claim „Držíme Ti flek“ má odrážet hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2. Součástí kampaně je také videoklip s coverem písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj, na kterém Evropa 2 spolupracovala s českými interprety.
Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy realizovalo rádio ve spolupráci s produkční skupinou Nomad films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski.
„Kreativa kampaně vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2. Stačí, když si nás naladí a nechá se vtáhnout do víru dění a nikdy nekončící párty, kterou mu moderátoři každý den zprostředkovávají. Kampaň tedy staví na emocích, které oslovují mladé posluchače a my jim prostě „u nás doma“ držíme flek,“ říká Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR.
V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, TV, OOH nosičů, online kanálů a kinoreklamy. Nová kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.
Kampaň se objeví se na kanálech TV Nova, ČT, v síti kin Cinestar, CinemaCity, na OOH nosičích po celé ČR, v printových titulech vydavatelství Bauer Media Praha, Burda Praha, Czech News Center, Empresa Media, Mafra, Vltava Labe Media a také v onlinu a na sociálních sítích.
-mav-