Atmedia: Tematické TV mají vyšší odloženou sledovanost

středa, 11. července 2018, 10:30 TV MediaGuru

Stanice zastupované Atmedia zaznamenaly v červnu odloženou sledovanost na úrovni šesti procent.

Foto: Photospin

Možnosti zpětného přehrávání pořadů využívá stále více diváků, díky čemuž se odložená televizní sledovanost zvyšuje. Zatímco v roce 2013 byl její podíl na celkové sledovanosti 0,69 %, letos v březnu poprvé překonal 4% hranici.

Výraznějšího podílu odložené sledovanosti vykazují v celkových číslech tematické stanice než stanice plnoformátové. Tematické stanice zastupované společností Atmedia letos v červnu poprvé překonaly hranici 6% podílu odložené sledovanosti na celkové sledovanosti. „U některých stanic Atmedia se dokonce podíl odložené sledovanosti na celkové sledovanosti přibližuje 20 %," uvedla Michaela Vasilová, jednatelka Atmedia.

Jednatelka Atmedia zároveň oceňuje, že se odložená TV sledovanost stala součástí měření celkové televizní sledovanosti. „Díky tomu můžeme zadavatelům televizní reklamy nabídnout více GRPs, které jsou zároveň hodnotnější. Na reklamní kampaně se totiž v rámci odložené sledovanosti dívají atraktivní cílové skupiny diváků, nejčastěji mladší diváci s vyššími příjmy,“ dodala Michaela Vasilová.

-mav-