Audi podpoří A6 poprvé se zapojením lokálních tváří

pondělí, 9. července 2018, 07:30 Reklama MediaGuru

S pěticí ambasadorů se Audi propojí ve své kampani na novinku Audi A6.

Zdroj: Porsche ČR

Zdroj: Porsche ČR

Automobilka Audi uvedla koncem června do prodeje vůz Audi A6. Od 16. července jej bude podporovat marketingovou kampaní s claimem „Předjeďte dobu“. Poprvé do komunikace také zapojí lokální tváře – české osobnosti, které ve svém oboru „dobu předjeli“. 

„S vozem Audi A6 cílíme především na vysokoškolsky vzdělané muže nad 50 let s vyšším příjmem. Spojujeme v něm komfort s minimalismem, který se hodí pro každodenní život,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Eva Poulíčková, specialistka marketingu divize Audi. 

Kampaň staví na tématu času, který nezadržitelně běží dopředu. „S Audi A6 a jeho technologiemi je však možné dobu předjet,“ popisuje Poulíčková hlavní myšlenku kampaně. 

Od poloviny července bude kampaň nejprve nasazena v televizi, postupně se přidá internet, tisk a outdoor. Na podzim ji doplní eventy u jednotlivých dealerů. Zpočátku bude komunikováno Audi A6, od srpna Audi A6 Avant. 

V televizi poběží půlminutový reklamní spot z centrály automobilky, který v češtině namluvil David Suchařípa. V srpnu využije značka i sponzorských vzkazů. V tisku a outdooru budou k vidění dva klíčové vizuály. 

Klíčový vizuál k Audi A6, zdroj: Porsche ČR

Klíčový vizuál k Audi A6, zdroj: Porsche ČR

Klíčový vizuál k Audi A6 Avant, zdroj: Porsche ČR

Klíčový vizuál k Audi A6 Avant, zdroj: Porsche ČR

V digitálním prostředí bude Audi pracovat s pěticí ambasadorů. „Chceme tak globální kampaň přiblížit českému prostředí a zároveň ukázat, že ,předjet dobu‘ není jen abstraktní slogan, ale může být i skutečným příběhem,“ dodává Eva Poulíčková. 

Hlavní tváří bude hudebník a producent Michal Dvořák, který kromě svého působení ve skupině Lucie založil projekt Vivaldianno či festival Soundtrack. Mezi další osobnosti patří šéfkuchař Marek Raditsch, majitel firmy Project Controls Jaroslav Mrnka, Vladimír Truschinger, jenž vlastní firmu Lef na výrobu knedlíků a těst, a Dagmar Herrmannová, ředitelka školky a školy Pink Crocodile School pro děti s kombinovaným postižením. 

S osobnostmi jsou natočeny medailonky, které budou k dispozici jednak na microsite www.audi.cz/predjedtedobu, jednak se objeví na Facebooku a v různých videoformátech. V rámci spolupráce s mediálním domem Economia vznikne s ambasadory série rozhovorů a článků, které se objeví v časopisech Proč ne?! a Respekt či na webu ihned.cz. 

Na přípravě kampaně se podílela reklamní agentura Addict. Produkci videí zajistila společnost Barletta. Režie se ujal Matěj Chlupáček. Média má na starosti agentura PHD. 

-stk-