CzechTourism vypisuje kreativní tendr za 12,5 mil. korun

úterý, 10. července 2018, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nový koncept integrované kampaně hledá prostřednictvím veřejného výběrového řízení CzechTourism.

Vizuál CzechTourism s českou krajinou nad řekou při západu slunce

Zdroj: CzechTourism

Agentura CzechTourism vypsala nové veřejné výběrové řízení na návrh a exekuci kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, která by měla být realizovaná v období od ledna 2019 do prosince 2021. Objevit by se měla nová komunikace napříč všemi marketingovými kanály zadavatele, připravit tedy bude nutné mediální spoty, klíčové komunikační vizuály i brand manuál na každý rok kampaně. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 12,5 milionu korun.

Více informací k tendru je možné nalézt zde.

-stk-