Dibaq uvádí do řetězců značku prémiového krmiva thePet+

středa, 11. července 2018, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Dibaq vychází vstříc trendu premiumizace v kategorii pet food. Uvádí do řetězců značku thePet+.

Klíčový vizuál značky thePet+, zdroj: Dibaq

Klíčový vizuál značky thePet+, zdroj: Dibaq

Společnost Dibaq reaguje na trend premiumizace krmiva pro psy a kočky a přichází s novou značkou thePet+. Superprémiové krmivo s obsahem čerstvého masa a bylinek bude k dostání ve velkých obchodních řetězcích.

„Spotřebitelé v současné době pociťují nedostatek možností, jak pro svá zvířata snadno pořídit kvalitní krmivo ve velkých marketech. V rámci pravidelného ,velkého nákupu‘ jim v obchodech chybí nabídka lepších značek. Jsme proto nesmírně rádi, že vzhledem k tomuto dlouhodobému trendu můžeme zákazníkům představit naši novou značku thePet+,“ říká marketingová manažerka společnosti Dibaq Tamara Šimková.

Podstatou značky thePet+ je její zaměření na podporu zdraví. Výrobky, které byly vyvinuty ve spolupráci se výživovými odborníky, jsou bez obilovin, neobsahují GMO, umělá ochucovadla ani barviva. Jsou vyráběny v České republice.

-stk-