Do marketingu Becherovky nastupují Radil a Uzunov

středa, 25. července 2018, 11:20 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do marketingu společnosti Jan Becher Pernod Ricard přichází Tomáš Radil a Radi Uzunov.

Zleva: Tomáš Radil a Radi Uzunov, foto: JBPR

Zleva: Tomáš Radil a Radi Uzunov, foto: JBPR

Marketingový tým společnosti Jan Becher Pernod Ricard (JBPR) se rozšíří o dvě nové tváře, a to o Tomáše Radila a Radiho Uzunova.

Tomáš Radil se stal novým global brand managerem delivery a bude mít na starosti vstup Becherovky na západní trhy, jmenovitě USA, Kanadu, Velkou Británii a Nizozemí. Kromě těchto nových trhů bude nadále prohlubovat spolupráci s ostatními 40 zeměmi, do nichž se Becherovka již tradičně vyváží.

Do JBPR přichází Radil z rodinného pivovaru Bernard, kde šest let působil na pozici exportního manažera. Předtím pracoval Anheuser-Busch InBey Czech.

Radi Uzunov nastoupil na pozici brand design manažera. Na této pozici bude odpovědný za realizaci inovativních projektů rozvoje značky a bude pečovat o zvýšení exportu české Becherovky na zahraniční trhy. Jeho hlavním cílem je rozšířit povědomí o Becherovce jako prémiového ikonického bitteru jak doma, tak i na nových exportních trzích.

Uzunov přichází do Prahy z Pernod Ricard Bulharsko, kde působil od roku 2015 jako brand manažer značek Jameson, Absolut, Chivas a dalších.

-stk-