HoppyGo se slučuje se SmileCar, spouští kampaň

čtvrtek, 12. července 2018, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na poli sdílení aut došlo ke sloučení HoppyGo se SmileCar. V létě startuje reklamní kampaň.

Klíčový vizuál ke kampani HoppyGo, zdroj: HoppyGo

Klíčový vizuál ke kampani HoppyGo, zdroj: HoppyGo

Poskytovatel P2P carsharingových služeb HoppyGo, který funguje v rámci Škoda Auto DigiLab, se slučuje se svým konkurentem SmileCar společnosti LeoExpress. Ke sloučení došlo na základě schválení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže ze dne 25. června. Pod názvem HoppyGo budou fungovat pod záštitou obou zmíněných firem.

Sloučení obou platforem přináší sjednocení služeb a nabízeného vozového parku čítající více než 1000 automobilů. I nadále bude služba dostupná přes aplikaci HoppyGo bez vstupních poplatků a nabídne samostatné a speciálně navržené povinné ručení vč. havarijního pojištění s denní tarifikací, okamžité zaslání platby za zapůjčení vozu na účet majitele nebo asistenční služby vč. možnosti odtahu s dostupností 24/7.

„Spuštěním nového HoppyGo jsme v České republice vytvořili dominantní carsharingovou platformu, se kterou můžeme začít posouvat možnosti carsharingu opět výrazným způsobem dále – a to jak z hlediska pokrytí, zázemí, podpory legislativy, ale samozřejmě i technologií a inovací. Budujeme zde prakticky zcela nový trh a alternativu k vlastnění auta. Rádi bychom vytvořili úžasný příklad toho, jak se může carsharing stát běžnou součástí dopravního systému a každodenního života lidí,“ popisuje Jan Charouz, CEO HoppyGo.

Mezi novinky patří automatické dopočítání rozdílu stavu paliva po dojetí a přímé vyúčtování, možnost rezervací na webu, okamžitá rezervace bez nutnosti potvrzení majitelů vozů, možnost určení vlastní ceny za extra kilometry, nastavení vlastní délky rezervace a další možnosti filtrování. Majitelé aut, kteří vozy v rámci carsharingu pronajímají, pak mohou těžit ze dvojnásobné carsharingové komunity v podobě desítek tisíc uživatelů. „Postupně budeme do aplikace přidávat další nové funkce a služby, a to i za využití zpětné vazby našich zákazníků. Chceme spustit takové funkce jako odemykání vozů pomocí mobilní aplikace, k čemuž nám může posloužit koncernová platforma Volkswagen. Přímo se také nabízí, aby aplikace HoppyGo byla integrovaná do infotainmentu vozů Škoda,“ dodává Petr Dörner, COO HoppyGo.

HoppyGo také od července spouští novou reklamní kampaň, jejímž cílem je zvýšit obecné povědomí o sdílení aut. „Naším cílem je ukázat hlavní výhody carsharingu v každodenním životě a v situacích, které zná každý z nás. Sdílení aut vidíme jako rovnocennou alternativu k vlastnění auta a jako takovou službu ho chceme i prezentovat,“ doplňuje Jan Charouz.

Kampaň, jež poběží až do prosince, tvoří tři klíčové vizuály, které doprovodí image video spoty a taktická kreativa. K vidění bude na internetu, sociálních sítích a také v outdooru, především na nádražích a prostředcích městské hromadné dopravy.

Pod kampaní je podepsána Bistro Agency.

-stk-