Lidl uvádí značku uzenin bez konzervantů Pikok Pure

pondělí, 16. července 2018, 15:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Lidl zařazuje do své nabídky novou privátní značku Pikok Pure, nabídne uzeniny bez konzervantů a barviv.

Lidl uvádí novou privátní značku Pikok Pure, zdroj: Lidl

Lidl uvádí novou privátní značku Pikok Pure, zdroj: Lidl

Obchodní řetězec Lidl zařadí do své nabídky novou privátní značku Pikok Pure. Pod ní najdou zákazníci od července uzeniny s vysokým obsahem masa, ale bez konzervantů či barviv. V sortimentu budou produkty jako Kuřecí/Krutí šunka, Šunkový salám, Vysočina a Poličan, Vídeňské párky a Špekáčky. 

Pikok Pure navazuje na již zavedenou značku Pikok, pod níž Lidl prodává své masné výrobky. Velkou část z nich dodávají firmy z České republiky. Vedle toho nabízí řetězec, jenž většinu svého sortimentu staví na privátních značkách, uzeniny s velkým podílem masa Dulano, masné výrobky Baroni, chlazené maso Čerstvá porce, německé uzeniny Merzgerfrisch či produkty na grilování Grill & Fun. 

-stk-