Makro si na PR zvolilo agenturu FleishmanHillard

středa, 25. července 2018, 17:20 Aktuality, PR MediaGuru

Společnost Makro si na zajištění komunikace vybrala PR agenturu FleishmanHillard.

Zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Společnost Makro Cash & Carry ČR si na komunikaci zvolila agenturu FleishmanHillard. Ta pro velkoobchodního od července zajišťuje externí komunikaci, v rámci interní komunikace pak působí jako strategický partner. Spolupráce je plánována na tři roky.

Jedním z prvních společných projektů bude integrovaná kampaň ke Dni soukromého podnikání, která do již třetího ročníku tohoto projektu zapojí nejen B2B zákazníky, ale také koncové spotřebitele.

Na straně agentury bude pro Makro pracovat tým pod vedením Kristiny Hlaváčkové, klientským manažerem je Alžběta Piškulová. „Čekají nás rozmanitá témata zaměřená nejen na podnikatele, ale i na koncové zákazníky, logistiku nebo CSR,“ přibližuje Roman Pavlík, výkonný ředitel agentury FleishmanHillard.

-stk-