Marketing Kasperky Lab vede v regionu Zorana Jurić

sobota, 21. července 2018, 08:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Za marketing společnosti Kaspersky Lab bude ve východní Evropě zodpovědná Zorana Jurić.

Zorana Jurić, foto: Kaspersky Lab

Na pozici senior marketing manažerky společnosti Kaspersky Lab nastoupila v červenci Zorana Jurić. Zodpovědná bude za  vytváření a řízení komplexních marketingových aktivit na trzích ve východní Evropě včetně České republiky a Slovenska. Jejím přímým nadřízeným bude generální ředitel Zoran Puskovic. 

Cílem Zorany Jurić je strategicky prosazovat vizi Kaspersky Lab a její produkty pro firmy i jednotlivé uživatele. Kromě marketingového mixu chce také dále rozvíjet vztahy se zákazníky, partnery a distributory. Zaměří se i na prezentaci společnosti na odborných veletrzích a konferencích a bude se rovně snažit zintenzivnit spolupráci s PR agenturami. „Posílení vztahů Kaspersky Lab s jejími lokálními ICT distributory a resellery je mojí hlavní prioritou, stejně tak jako zvyšování povědomí místních uživatelů o kybernetických hrozbách a poskytování těch nejlepších kyberbezpečnostních řešení. Těším se na vytváření kreativních kampaní, zaměřených na naše produkty, služby a informovanost v oblasti počítačové bezpečnosti, které budou založené na datech,“ předesílá Zorana Jurić.

Zorana Jurić přichází ze společnosti IDC, kde měla v pozici regionální manažerky na starosti srbský trh. Během svého desetiletého působení získala zkušenosti na trhu s informačními technologiemi, v oblasti poradenství a pořádání odborných akcí zaměřených na IT technologie, telekomunikace a spotřební elektroniku. V předešlých pozicích se věnovala výzkumům trhu, poradenství, obchodu a event managementu. Titul má z univerzity v Bělehradě, kde studovala na matematické fakultě. 

-stk-