Opavia sází v letní kampani na „sušenkové“ tenisky

středa, 11. července 2018, 17:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Svou letní kampaň postavila značka Opavia na teniskách se sušenkovým potiskem.

Sušenkové tenisky značky Opavia, zdroj: Mondelēz International

Sušenkové tenisky značky Opavia, zdroj: Mondelēz International

Ve své letní kampani „Stylové léto s Opavií“ sází značka společnosti Mondelēz International na tenisky Tikoki se sušenkovým potiskem. O 100 kusů bude možné soutěžit na Facebooku. „Vybrali jsme do soutěže produkt, o kterém jsme přesvědčeni, že bude pro naše zákazníky dostatečně originální a zároveň skutečně využitelný, nositelný i pohodlný,“ říká Lydia Baránková, manažerka značky Opavia.

Soutěž bude od začátku července až do konce prázdnin komunikována za podpory celé řady influencerů. „Kampaní chceme oslovit právě mladší generaci a spojení s tímto produktem, který stejně jako naše sušenky staví na tradici, se nám k tomu jeví jako vhodné,“ dodává Baránková.

Spolupráci s Tikoki a zapojení celebrit a infuencerů má na starosti agentura PR.Konektor. Realizaci doprovodné in-store kampaně připravili v Garp International. V ní značka představí designové čajové podtácky vyjadřující rodinnou pohodu podle designu české herečky Ester Janečkové a slovenské herečky a designérky Kristýny Farkašové. Podtácky budou k nákupu produktů dostupné zdarma ve vybraných řetězcích. Komunikaci na Facebooku a Instagramu zastřešuje digitální agentura Peppermint, nákup médií zajišťuje Carat. 

-stk-