Seznam.cz uvádí imageovou kampaň na vybrané služby

čtvrtek, 26. července 2018, 11:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jejím cílem je představit vybrané služby Seznam.cz při běžném používání.

Seznam Vyhledávání, foto: Seznam.cz

Seznam Vyhledávání, foto: Seznam.cz

Seznam.cz přichází s novou image kampaní, jejímž cílem je podpořit povědomí o vybraných službách. Kreativní koncept vychází z reálných situací, které lidé na internetu běžně zažívají, a ukazuje, jak může Seznam.cz s jejich řešením pomoct. Televizní kampaň doplní online, tedy další videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech. 

Televizní kampaň běží od 25. července do 19. srpna ve vysílání skupin Nova, Prima TV a v Televizi Seznam. Mluvené spoty se objeví i v rádiích Media Marketing Services (MMS).

„Chceme lidem prostřednictvím kampaně ukázat Seznam jako místo, kde mohou najít jak zajímavý obsah, tak i vyhledávat užitečné informace a bavit se. Proto představujeme vybrané služby v situacích běžného života, ve kterých se často ocitáme,“ uvedl Martin Klofanda, marketingový ředitel Seznam.cz.

Kampaň se týká pěti produktů a dvou obsahových služeb; Emailu Profi, realitního serveru Sreality.cz, Seznam.cz Vyhledávání, nákupního rádce Zboží.cz, turistické aplikace Mapy.cz a obsahových služeb Proženy.cz a Seznam Zprávy.

Komunikační koncept připravila společnost Seznam.cz ve spolupráci s reklamní agenturou Comtech_CAN, filmovou produkci obstarala společnost Punkfilm.