Škoda Auto vybrala agentury Optimist a thjnk

pondělí, 30. července 2018, 14:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Obě vybrané agentury zakládají společný podnik, který zahájí v Praze svou činnost na začátku roku 2019.

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto zadala svou zakázku na poli mezinárodní marketingové komunikace agenturám Optimist a thjnk. Obě agentury se výběrového řízení účastnily společně. V rámci své činnosti nahrazují dosavadní agenturu Fallon.

Americká agentura Optimist, která se specializuje na digitální komunikaci a experience-design, řídí své evropské operace z Hamburku, kde sídlí i centrála fullservisového poskytovatele služeb thjnk. Pro zakázku společnosti Škoda Auto založily obě agentury společný podnik, který zahájí na počátku roku 2019 svou činnost v Praze.

Úkoly nového konglomerátu pokrývají oblasti strategie, klasické reklamy, digital content marketingu, experience designu a point of sale marketingu.

„Společně značce dodáme větší lesk a lepší viditelnost na mezinárodních trzích,“ uvedl Marc Brinkmann, vedoucí marketingu Škoda Auto.

-mav-