Televize v pololetí odvysílaly víc reklamních TRP
Také v první polovině letošního roku se počet odvysílaných TRP na českém TV trhu zvýšil.
Počet reklamních TRP, které v prvním letošním pololetí odvysílaly tuzemské televize, se v meziročním srovnání mírně zvýšil. Nárůst je ale jen na úrovni tří procent (platí pro 15+ a 15-69), ještě nižší (+1,7%) je pro skupinu 15-54.
S výjimkou Media Clubu meziročně navýšily ostatní subjekty komerčního TV trhu. Nejvyšší nárůst, a to o více než třetinu, je registrován u Atmedia. Reklamní trh ale s velkým náskokem ovládají Nova a Media Club.
Podíl na odvysílaných TRP, 1. pololetí 2018
15+ | 15-54 | 15-69 | |
Media Club | 53% | 47% | 50% |
TV Nova | 40% | 46% | 43% |
ČT | 4% | 4% | 4% |
Atmedia | 3% | 3% | 3% |
-mav-