Televize v pololetí odvysílaly víc reklamních TRP

středa, 11. července 2018, 07:30 TV MediaGuru

Také v první polovině letošního roku se počet odvysílaných TRP na českém TV trhu zvýšil.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Počet reklamních TRP, které v prvním letošním pololetí odvysílaly tuzemské televize, se v meziročním srovnání mírně zvýšil. Nárůst je ale jen na úrovni tří procent (platí pro 15+ a 15-69), ještě nižší (+1,7%) je pro skupinu 15-54.

S výjimkou Media Clubu meziročně navýšily ostatní subjekty komerčního TV trhu. Nejvyšší nárůst, a to o více než třetinu, je registrován u Atmedia. Reklamní trh ale s velkým náskokem ovládají Nova a Media Club.

Podíl na odvysílaných TRP,  1. pololetí 2018

  15+ 15-54 15-69
Media Club 53% 47% 50%
TV Nova 40% 46% 43%
ČT 4% 4% 4%
Atmedia 3% 3% 3%

Zdroj: Nielsen Admosphere, přepočítáno na TRP 30

-mav-