Flema: Počet přihlášek se letos zvýšil na 74

pondělí, 6. srpna 2018, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Rozšíření počtu kategorií přineslo nárůst přihlášených prací v soutěži Flema.

Foto: Flemedia

Foto: Flemedia

Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup při plánování kampaní, registruje nárůst počtu přihlášek na celkových 74.

„Letos jsme otevřeli sedm nových kategorií, a počet přihlášek v těchto kategoriích, i vysoký počet přihlášek v průřezových kategoriích odráží současné komunikační trendy – multi-kanálovou komunikaci, která k oslovení zákazníků hledá stále nové cesty s využitím nových technologických řešení,“ řekl Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku. Kromě tradičně soutěžících mediálních agentur kampaně přihlašovaly i agentury digitální, contentové, komunikační a eventové i samotní zadavatelé. Přihlášené práce bude po dobu celého srpna hodnotit I. porota, která určí finalisty postupující do II. kola hodnocení. Shortlist bude vyhlášen 19. září a vítězové oznámeni v říjnu.

Přihlašovatelé v soutěži Flema 

Přihlášky podle kategorií

Počet přihlášek

Nejlepší využití OOH

8

Nejlepší využití digitálních médií

6

Nejlepší využití TV

4

Nejlepší využití rádia

3

Nejlepší využití tisku

0

Nejlepší využití influencera

12

Nejlepší lokální exekuce globální kampaně

6

Nejlepší využití engagementu

5

Nejlepší využití dat

3

Nejlepší využití real-time marketingu

2

Nejlepší využití multi-screeningu

1

Nejlepší velká kampaň

10

Nejlepší malá kampaň

8

Nejodvážnější počin

6

 

Přihlašovatelé 2018 podle zemí

Česká republika – 19 přihlašovatelů

BigMedia spol. s r.o.

BPR - Bohemia Public Relation s.r.o.

Carat Czech Republic s.r.o.

Cream Prague s.r.o.

Etnetera Motion s.r.o.

Friendly s.r.o.

Chance a.s.

Knowlimits Group a.s.

Lion Communications s.r.o. - divize Spark Foundry

Lion Communications s.r.o. - divize Starcom

MÉDEA, a.s.

Media Investments s. r. o.

Outbreak s.r.o.

PHD, a.s.

Plzeňský Prazdroj, a. s.

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

TRIAD Advertising, s.r.o.

WAVEMAKER Czech s.r.o.

Zaraguza s.r.o.

Přihlašovatelé 2018 podle zemí

Slovensko – 6 přihlašovatelů

Mindshare Slovakia s.r.o.

OMD Slovakia s.r.o.

PHD, s.r.o.

SOCIALISTS, s. r. o.

Starmedia Co., s r.o.

WAVEMAKER Slovakia s.r.o.

Zdroj: Flema

Soutěží se v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň) a letos nově v šesti kategoriích Media & Insight. Kromě těchto třinácti kategorií Flema vyhlásila ještě jednu speciální kategorii, a to Nejodvážnější počin. Zároveň i letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

-mav-