IKEA podpoří nový katalog, ukáže sedm domovů

neděle, 19. srpna 2018, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

IKEA přichází s novým katalogem, který představí sedm různých domovů.

Zdroj: IKEA

Zdroj: IKEA

Společnost IKEA přichází se svým novým katalogem pro rok 2019. Pro něj vytvořila koncept sedmi domácností s různými příběhy, které mají inspirovat k jednoduššímu uspořádání věcí. Od 16. srpna začne katalog distribuovat zákazníkům a také marketingově podporovat.

Nově pojatý katalog představí sedm domovů. „Jedna ze sedmi domácností se zaměřuje na maličkosti, na věci, které máme rádi a které nám připomínají, co jsme zažili. Ukazuje, jak si vše organizovat tak, abychom se doma cítili příjemně, a zároveň měli své blízké věci vždy po ruce. Další domov je klidný a harmonický, působí jako oáza klidu v často hlučném a hektickém městském prostředí. Tato domácnost chce inspirovat k vytvoření rovnováhy s pomocí chytrých a inspirativních řešení pro úložné prostory,“ přibližuje Tanja Dolphin, manažerka zodpovědná za globální obsah katalogu, IKEA Communications AB.

Katalog je součástí IKEA takřka od jejího začátku. Poprvé byl vydán v roce 1951. Kreativní část jeho produkce se odehrává ve švédském městečku Älmhult, kde se zrodila i sama společnost. Dnes je katalog vydáván ve 38 jazycích, 76 různých verzích a tištěn v nákladu 190 milionů výtisků. Ty se potom distribuují do 55 zemí světa včetně České republiky. Českým zákazníkům je k dispozici 1 550 000 výtisků katalogů. Dostat ho mohou buď poštou, nebo v obchodních domech IKEA. Od roku 2004 doplňuje tištěný katalog i jeho digitální verze. V roce 2011 vyšla poprvé i verze katalogu pro tablety.

Ukázka bannerové reklamy, zdroj: IKEA

Ukázka bannerové reklamy, zdroj: IKEA

Katalog podpoří týdenní komunikace v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Na přípravě kampaně se podílela agentura Any Group.

-stk-