Investice do rádií ve druhém čtvrtletí dosáhly 0,5 mld. Kč

středa, 8. srpna 2018, 15:05 Aktuality, Rádio MediaGuru

Jde o nejúspěšnější výsledek, který rádia zaznamenala ve druhém čtvrtletí za posledních pět let.

Zdroj: SKMO, Radiohouse, MediaClub, Český rozhlas

Čisté investice do rozhlasové reklamy představovaly ve druhém čtvrtletí 501,1 mil. Kč. Představuje to meziroční nárůst o 14,5 mil. Kč (+3 %). Z pohledu tržeb jde o nejsilnější čtvrtletí od začátku jednotného měření čistých investic do rádií – tj. za posledních pět let.

Čisté investice do rozhlasové reklamy jsou založeny na expertním odhadu členů RS SKMO (údaje z Českého rozhlasu, Radiohousu a Media Clubu). Čisté investice vyjadřují objem v ceníkových cenách mínus slevy a mínus bartery. Nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství či obchodníků. Založeno na fakturovaných objemech, nikoli odvysílaných.

-mav-