Pizza Hut si na sociální sítě vybrala agenturu bokem

neděle, 26. srpna 2018, 10:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sociální sítě Pizza Hut, jež se na český trh vrátila v loňském roce, zajistí agentura bokem.

Zdroj: Pizza Hut

Zdroj: Pizza Hut

Řetězec Pizza Hut, jenž se pod hlavičkou společnosti AmRest vrátil loni na český trh, si na správu sociálních sítí zvolil agenturu bokem. Ta pro něj již v současnosti zajišťuje PR služby.

Pizza Hut má prozatím na českém trhu tři restaurace Pizza Hut Express v Praze. Do roku 2021 jich ale chce po celé republice otevřít 70. V plánu má rovněž rozvoz.

Soustředí se na pět nejoblíbenějších druhů pizzy, které připraví přímo před zákazníkem z čerstvě udělaného těsta a čerstvých ingrediencí do pěti minut: Margherita, Quattro Formaggi, Prosciutto, Hawaii a Grande Pepperoni. Rovněž je však možné objednat si z dostupných ingrediencí pizzu na míru. Částečně používá produkty od místních dodavatelů. Jejich podíl však bude postupně zvyšován spolu s rostoucím počtem svých restaurací. Aktuálně jde především o čerstvou zeleninu a chlazené produkty, jako jsou sýry. Ceny pizzy začínají na 89 Kč.

-stk-