R2B2 spouští obsahové cílení v HbbTV i na Slovensku

úterý, 28. srpna 2018, 11:10 Aktuality, Slovensko, Internet & Mobil MediaGuru

Využít ho lze zatím na stanicích skupiny Markíza, tedy kanálech Markíza, Doma a Dajto.

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok, se dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV. Využít ho mohou zatím na televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.

Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají. Vybírat lze ze žánrů, mezi něž patří například akční filmy, drama či komedie. 

„Jsme rádi, že naše obsahové cílení funguje již i na Slovensku. S tímto automatizovaným typem cílení zjednodušujeme proces nákupu reklamy v HbbTV, čímž odpadá nutnost manuálně vyhledávat odpovídající pořady v televizním programu a nastavovat několik plánů pro reklamní sdělení,” říká David Kratochvíl ze společnosti R2B2.

Reklamní sdělení se díky technologii HbbTV zobrazuje na televizních obrazovkách v internetové vrstvě a doprovází tak klasické televizní vysílání. Mezi dostupné reklamní formáty patří bannery a videospoty.

-mav-