Slovenská spořitelna se rozhodla zastavit investice do venkovní reklamy. Od začátku srpna 2018 proto nevyužívá žádnou venkovní plochu typu billboardu, CLV či jiných, informovala v tiskové zprávě.
„Banka se jako zodpovědný a inovativní lídr rozhodla, že nebude dále přispívat k vizuálnímu smogu ve veřejném prostoru. Současně spouští historicky nejvyšší grant v rámci své nadace ve výši 250 tisíc euro. Cílem je inspirovat společnost a prostřednictvím grantu najít lokální hrdiny s dobrými nápady, kteří pomůžou posouvat Slovensko na cestě k moderní zemi," uvedla společnost v tiskovém oznámení.
Banka dále sdělila, že je silná ve využívání digitální komunikace a v práci s daty, proto ve venkovní reklamě pokračuje jen s označením vlastních poboček. Chce ale nadále využívat indoorové plochy například v nákupních centrech, kinech, fitness centrech a dalších místech.
Slovenská spořitelna patří do TOP 5 zadavatelů venkovní reklamy na Slovensku. Věří, že svým přístupem inspiruje i další slovenské zadavatele.
Komunikace bez billboardů má být stejně jako nový vypsaný grant součástí exekuce nové kampaně #mamnato. Spočívá v novém positioningu Slovenské spořitelny jako „zodpovědného a inovativního lídra pro život a podnikání″. Tváří kampaně je olympijský vítěz Matej Tóth. V kampani se mají objevit také členka Tanečního klubu Danube Bratislava a majitel kavárny Black.
-mav-