Spotify: První programatickou reklamu v ČR otestovalo Twisto

pondělí, 6. srpna 2018, 12:40 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Twisto je prvním inzerentem v ČR, který v hudební aplikaci nakoupil reklamní prostor programaticky přes Adform DSP.

Zdroj: Twisto

Zdroj: Twisto

První programatickou reklamu na Spotify zakoupenou přes RTB platformu Adform otestovala na českém trhu agentura Kofein ve spolupráci se společností Twisto. Cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o soutěži, která probíhala na webu TwistoSvět.cz.

„Audio reklama na Spotify je formát vhodný především k šíření povědomí a podpoře značky. Oproti rádiové reklamě nabízí možnosti demografického a kontextového cílení. Hlavní výhodou audio reklamy na Spotify je ale především její nepřeskočitelnost. Díky tomu si celý spot o délce 22 vteřin poslechlo do konce 95 % uživatelů,” uvedl Robert Štípek, majitel agentury Kofein.

„Možnost využít Spotify pro zvýšení povědomí o eventu nám přišla skvělá, protože soutěž o Cestu kolem světa byla cílena přesně na takové progresivní mladé lidi, kteří Spotify poslouchají. Jsme rádi, že se to podařilo dotáhnout a to, že jsme byli úplně první v ČR, je třešnička na dortu. Určitě budeme Spotify využívat i nadále," řekl Lukáš Janoušek, ředitel marketingu Twisto.

Spotify, digitální služba pro streamování hudby na světě, nabízí ve více než 65 zemích světa inzerentům okruh o velikosti 170 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Podstatnou část publika tvoří mladí lidé ve věku od 18 do 35 let. Inzerenti mohou využít pokročilé možnosti cílení včetně věku, pohlaví, geografie, kategorií playlistů a hudebních žánrů.

-mav-