T-Mobile spouští kampaň na digitální TV i fotbal

středa, 15. srpna 2018, 18:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

T-Mobile se v nové kampani zaměří ve svém hotýlku Růženka na digitální televizi a fotbalový obsah.

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

T-Mobile se v nové kampani, která poběží až do konce října, zaměřuje na podporu své digitální televize a nového fotbalového obsahu. Pokračuje s konceptem horského hotýlku Růženka, v němž vedle majitelů v podání Kryštofa Hádka a Veroniky Kubařové pracuje Jiří Langmajer či Ctirad Götz. V roli astrálního guru se představí Jakub Žáček.

Kampaň chce ukázat moderní digitální televize v podobě až týdenního zpětného zhlédnutí, opakovaného zastavení či přetáčení. Rovněž představí novinku v podobě sportovních programů Digi Sport 1 a Digi Sport 2, které nabídnou západy německé Bundesligy, italské Série A či španělské LaLigy, a také anglické pohárové soutěže FA Cup.

Kampaň bude k vidění v televizi, outdooru, tisku a na internetu. Sestřihy a zákulisí z natáčení reklamy bude možné zhlédnout na Magenta TV.

Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. O produkci se postarala společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. BTL a komunikaci v retailu má na starosti Havas Worldwide Prague. Online část kampaně zajišťuje Proboston Creative. O sociální sítě se stará agentura Newcast. Média plánuje a nakupuje MediaCom.

-stk-