UPC: Prodej TV služeb se v pololetí zvýšil na 534 tisíc

čtvrtek, 9. srpna 2018, 10:20 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

UPC Česká republika hlásí v pololetí zvýšení počtu zákazníků internetových, TV a telefonních služeb.

Zdroj: UPC

Zdroj: UPC

Společnost UPC Česká republika, která je součástí Liberty Global, ve druhém čtvrtletí 2018 zaznamenala růst počtu domácností, které jsou připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkem 1,517 mil. domácností, což je o 51 900 domácností více v porovnání se stejným obdobím před rokem.

Investice do rozšiřování sítě, spolu s nabídkou Happy Home, měly podpořit prodej televizních, internetových a telefonních služeb UPC v porovnání se 2. čtvrtletím 2017 o 60 700, na celkový počet 1,215 mil. služeb na konci 2. čtvrtletí 2018. Z toho se prodej internetových služeb UPC ČR ve druhém čtvrtletí 2018 zvýšil na 501 400, což bylo o 14 900 více v porovnání se stejným obdobím v roce 2017. V segmentu televizních služeb UPC ČR na konci 2. čtvrtletí evidovala 534 400 služeb, což meziročně představuje nárůst o 19 600 služeb. Zvýšil se také počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci roku 2. čtvrtletí evidovala 178 900, tedy o 26 100 více než na konci 2. čtvrtletí 2017.

Počet evidovaných služeb UPC ČR k 30.6. 2018, zdroj: UPC ČR

Počet evidovaných služeb UPC ČR k 30.6. 2018, zdroj: UPC ČR

-mav-