V marketingu T-Mobile střídá Stanka Ladislav Báča

čtvrtek, 16. srpna 2018, 13:30 Marketing, Lidé MediaGuru

Ředitelem značky a marketingové komunikace T-Mobile se od září stane Ladislav Báča.

Ladislav Báča, zdroj: T-Mobile

Ladislav Báča, zdroj: T-Mobile

Na pozici ředitele značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupí od 1. září Ladislav Báča. Vystřídá tak Jana Stanka, který stál v čele marketingové komunikace posledních pět let a k 30. srpnu se rozhodl své místo opustit.

Ladislav Báča působil v letech 2001 až 2014 ve skupině Ogilvy, nejprve jako managing director reklamní agentury Ogilvy&Mather, v letech 2006 – 2014 pak jako CEO celé skupiny. Pod jeho vedením Ogilvy získala v roce 2013 ocenění Agentura roku. Poslední čtyři roky se věnoval poradenství v oblasti marketingu a komunikace, kde se kromě jiného specializoval na aplikaci behaviorální vědy v marketingu a komunikaci. Rovněž vyučuje marketingovou komunikaci a behaviorální ekonomii na Fakultě sociálních věd UK v Praze, zároveň absolvuje postgraduální studium.

„Velmi si vážím toho, že náš tým posílí právě Ladislav Báča, který patří k nejuznávanějším osobnostem českého komunikačního byznysu. Telekomunikace patří k nejrychleji se vyvíjecím odvětvím, a já si jsem jist, že nový pohled na možnosti marketingové komunikace mohou obě naše společnosti posunout zase kupředu,“ komentuje personální změnu Dušan Švalek, výkonný ředitel segmentu domácností.

Jan Stanko, zdroj: T-Mobile

Jan Stanko, zdroj: T-Mobile

Jan Stanko pracuje v T-Mobile už od roku 2000, kdy nastoupil hned po studiích tehdy ještě do společnosti Peagas. Během svého působení stál u zrodu řady kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, série reklam s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem či s Ivanem Trojanem. Poslední dva roky stál v čele marketingové komunikace také sesterské firmy Slovak Telekom.

„Honzovi chci popřát mnoho štěstí v jeho dalším osobním i profesním životě a samozřejmě poděkovat za jeho dlouholetý přínos a neutuchající kreativitu. ,Jeho‘ reklamní kampaně se vyznačovaly nezaměnitelným rukopisem, který dokázal značku T-Mobile umístit na pozici dlouhodobé komunikační jedničky na českém trhu. Také jeho působení na trhu slovenském přineslo svěží vítr do komunikace Slovak Telekomu,“ dodává Dušan Švalek.

-stk-