Vedení PR agentury Gong převzala Zdeňka Zlatušková

středa, 8. srpna 2018, 14:50 Aktuality, PR, Lidé MediaGuru

Nové vedení agentury má znamenat také změnu jejího strategického směřování.

Zdeňka Zlatušková

Zdeňka Zlatušková

Agenturu Gong, patřící do sítě Dentsu Aegis Network, nově povede Zdeňka Zlatušková. V pozici managing director vystřídala Tomáše Vozába. 

Spolu se změnou vedení agentura mění po dvou letech od svého vzniku i strategické směřování. Kromě tradiční oblasti media relations se nově soustředí především na oblast influencer marketingu. „Gong tak se svou expertízou ve sféře získaných médií doplní služby agentury Bistro Social, která zaštiťuje oblast vlastněných sociálních médií, a divizi Isobar zastřešující placená média,“ uvedl Ondřej Pavelek, Managing Director agentury Bistro Social. 

Zlatušková poslední tři roky pracovala v Omnicom Media Group, kde měla na starost sociální média.

-mav-