V nové kampani Vodafone ukazuje, jak technologie mohou pomoci zvládnout hektické období konce prázdnin a začátku nového školního roku. Ať už jde o přehled prospěchu a školní docházky, nebo zkoordinování celé rodiny prostřednictvím videohovoru. I tentokrát pracuje s konceptem rodiny, složené z Ondřeje Sokola, Jiřího Vyorálka, Lucie Žáčkové, Štěpána Mikoláše a Agáty Zimové.
Kampaň poběží od 15. srpna v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Natáčení a focení kampaně zabralo tři dny a proběhlo ve dvou různých lokacích. U „Vodáčů doma“ a na fotbalovém hřišti na pražské Hanspaulce.
Pod kreativou je podepsána agentura McCann-Erickson. Na produkci se podílely společnost Stink Films a studio UPP. Režie se opět chopil Vojta Kotek. Hudbu speciálně pro kampaň složil Viliam Béreš.
-stk-