Bageterie Boulevard otevřela v Praze první drive restaurace

čtvrtek, 13. září 2018, 13:10 Aktuality, Retail MediaGuru

Bageterie Boulevard otevírá v Praze první samostatně stojící restaurace s konceptem BB Drive. Plánuje další.

Zdroj: Bageterie Boulevard

Řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard otevřel v Praze své první samostatně stojící restaurace s konceptem BB Drive. Jedna se nachází v Hornoměcholupské ulici v Praze 15 vedle nákupního střediska Kaufland, druhá ve Vestci u Prahy ve Vídeňské ulici. Cílem Bageterie Boulevard je postupně rozšířit BB Drive restaurace do dalších měst a na nejfrekventovanější dálnice a dopravní uzly.

„BB Drive restaurace jsou pro nás milník v rozvoji konceptu. Už víme, jak fungují food courty a kamenné restaurace. Novým logickým krokem je oslovení dalšího segmentu zákazníků, kterými jsou řidiči. Dvě podobné pobočky už sice provozujeme v Plzni, ty ale nestojí samostatně a jsou součástí obchodního centra. Nový koncept volně stojících BB provozoven jsme poprvé v Čechách použili právě na nově otevřených pobočkách v Praze,“ popisuje Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard.

Obě nové restaurace mají moderní design a jejich součástí je i venkovní zahrádka, dětské hřiště, dětský koutek a toaleta uzpůsobená pro děti. Rovněž nabízejí samostatný Crêperie pult s čerstvými palačinkami, ale také jinými dezerty z dílny Bageterie Boulevard.

Nové samostatně stojící restaurace Bageterie Boulevard nabídnou i sezení venku, zdroj: Bageterie Boulevard.

Součástí budou i herní prvky pro děti, zdroj: Bageterie Boulevard.

Interiér nové samostatně stojící restaurace Bageterie Boulevard, kde bude i palačinkový pult, zdroj: Bageterie Boulevard.

Sortiment BB Drive je stejný jako v ostatních restauracích. V nabídce jsou však i tzv. Box4Family, speciální boxy pro celou rodinu, které se hodí do auta na dlouhé cesty.

V rámci upozornění na nově otevřené drive restaurace bude také probíhat v týdnu od 24. – 30. 9. 2018 speciální promo akce s 50% slevou na nákup pro všechny řidiče.

S konceptem obsloužení zákazníků sedících v autech už dlouho na trhu pracuje McDonald’s, pod značkou McDrive provozuje celkem 53 restaurací. KFC pod značkou Drive Thru jich má v Česku 25. A o podobném konceptu uvažuje také kavárenský řetězec CrossCafe.

-stk-