Česká firma Dolcze nabídne službu sdílení šperků

čtvrtek, 13. září 2018, 17:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Se službou sdílení diamantových šperků přichází česká šperkařská firma Dolcze ze skupiny Miton.

Šperky značky Dolcze, foto: MediaGuru.cz

Šperky značky Dolcze, foto: MediaGuru.cz

Česká šperkařská firma Dolcze, jež patří do investiční skupiny Miton, uvádí na trh novou službu – sdílení diamantových šperků. „Ve sdílené ekonomice vidíme budoucnost. Chceme, aby šperky byly dostupné bez zbytečných starostí spojených s jejich vlastnictvím. Když jdou lidé na svatbu, společenskou událost nebo na důležité jednání, nemusí si kvůli tomu nutně kupovat šperky vysoké hodnoty. Mohou si je jednoduše půjčit,“ vysvětluje Roman Sulek, obchodní ředitel společnosti.

Koncept sdílení spočívá v tom, že si zákazníci mohou šperk zapůjčit na určitou dobu prostřednictvím předem zakoupeného ročního členství v klubu Dolcze Diamond Club, jehož ceny se pohybují od 18 do 76 tisíc korun. Diamantové klenoty lze objednávat přes internet a během roku několikrát vyměnit za jiné. Celá výměna proběhne až pětkrát, podle toho, pro jaké členství v klubu se zákazník rozhodne. „Všechny šperky zapůjčené v rámci klubu osobně doručíme i vyzvedneme. Následně zkontrolujeme. S drobným poškozením počítáme, nicméně celé členství je pod smlouvou, čímž se chráníme proti krádeži,“ popisuje Roman Sulek.

Službou chce Dolcze oslovit nejen ženy, které pracují jako podnikatelky či bankovní poradkyně, ale i muže, kteří se mnohdy bojí šperky své partnerce kupovat, protože si nejsou jisti, zda vyberou správně. „Češi začali více kupovat šperky a sledovat trendy. Jsou ochotni za ně zaplatit i desetitisíce, protože v nich vidí dobrou investici. A my bychom jim v tom rádi poradili,“ přibližuje designér Aleš Bergl, který všechny diamantové klenoty navrhuje a vyrábí v pražské dílně.  

„Lidé často nemají přístup k informacím, na co si dát pozor při výběru, nebo jaký šperk jim může vydělat. Investiční diamanty nemusí být schované v trezoru, ale mohou být zasazeny ve šperku,“ dodává Bergl.

Dolcze k podpoře nové služby využije PR aktivity, online reklamy i direct marketing. Rovněž plánuje ve spolupráci se svatebními salony speciální nabídky pro nevěsty.

-stk-