ČSOB cílí kampaní „Cash, na co chceš“ na mladé

úterý, 4. září 2018, 16:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB opakuje soutěž pro mladé o 100 tisíc korun. Chce tak u nich zlepšit vnímání své značky.

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

Už podruhé v řadě spouští ČSOB kampaň, s níž cílí na mladé zákazníky ve věku 18–26 let. Cílem je u nich zlepšit vnímání banky a také podpořit Plus Konto, jehož založením je jedinou podmínkou do slosování o finanční výhru ve výši 100 tisíc korun. Celkem tak odmění každé dva týdny od září do konce dubna 16 nových i stávajících klientů.

„Mladým lidem často chybí finance k tomu, aby si splnili své sny. Někdo chce cestovat, jiný zase sportovat, kreslit či studovat. Chceme být takovým počátečním impulsem, který je motivuje k akci a třeba jim i pomůže ujasnit si budoucí životní dráhu,“ říká Patrik Madle, tiskový mluvčí ČSOB.

Kampaň je podpořená online komunikací v podobě dvou videí ve variantě dívka/chlapec, které zvou mladé lidi na microsite www.cashnacochces.cz.  K vidění je na YouTube a sociálních sítích. K oslovení využije také InstaStories, online bannerů a ATM obrazovek. 

„O loňskou kampaň byl velký zájem. Plus Konto si navíc sjednalo o 70 % více mladých lidí do 26 let než v předchozím roce.  Podle průzkumu banky se také zlepšilo vnímání ČSOB mezi mladými, na čemž měla kampaň pravděpodobně velký podíl,“ dodává Madle.

Pod kampaní je podepsána agentura Loosers.

-stk-