Do marketingu skupiny Mall nastoupil Bohdan Fedor

úterý, 11. září 2018, 10:50 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Ve skupině Mall má Bohdan Fedor na starosti projekty v oblasti výkonostního marketingu, brandu a partnerského prodeje.

Bohdan Fedor, zdroj: Mall Group

Bohdan Fedor, zdroj: Mall Group

Do skupiny Mall nastoupil v červnu letošního roku Bohdan Fedor, který v minulosti působil v čele marketingu dnes již neexistující banky Zuno.

Na pozici projektového manažera pro marketing má v Mallu na starosti projekty v oblasti výkonostního marketingu, brandu a partnerského prodeje. V rámci procesu transformace patří do týmu Petra Lakaty, CTO Mall Group, který v minulosti banku Zuno vedl. 

Bohdan Fedor působil v bance Zuno od roku 2011. Předtím pracoval šest let v mediálním a marketingovém prostředí, například ve Slovenském národním divadle nebo v TV JOJ. Vystudoval hudební produkci na VŠMU.

-stk-