Flema oznámila shortlist, nejvíce nominací má Triad

pátek, 21. září 2018, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do finále soutěže Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup při plánování kampaní, postoupilo 32 kampaní.

Zdroj: Flema

Zdroj: Flema

Nejvíce kampaní na shortlistu kreativní mediální soutěže Flema mají agentury Triad Advertising (6) a Wavemaker SK (4), ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (4) a Slovak Telecomu (3). Ze 74 přihlášených kampaní do soutěže na shortlist postoupilo 32 kampaní ve 12 kategoriích.

Soutěží se ve 14 kategoriích, pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media&Insight, a jedné speciální kategorii - Nejodvážnější počin. Ta ocení agentury a zadavatele, kteří měli odvahu vystoupit ze své komfortní zóny a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením.

Zároveň i letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená ze 75 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Vítěze vybere 25 členná odborná porota v na svém zasedání, 15. listopadu proběhne v Praze slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku soutěže.

„Jsme příjemně překvapeni kvalitou letošních přihlášek. Porota ve druhém kole bude velmi zajímavá, a těžko odhadovat, které z prací na shortlistu si odnesou vítězství. Zároveň je příjemné sledovat, že práce na shrotlistu pocházejí ze širokého spektra přihlašovatelů, jak mediálních agentur, digitálních či komunikačních agentur, zadavatelů i médií. Svědčí to o tom, že snaha o inovativní přístupy a myšlení je vlastní všem subjektům na trhu,“ interpretuje shortlist Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Shortlist Flema Media Awards

Název kampaně Přihlašovatel Zadavatel Země
Nejlepší využití OOH
ČEŠI, DĚKUJEM! BigMedia spol. s r.o. Člověk v tísni o.p.s. CZ
Zlatopramen Nealko - Kampaň oknem! Lion Communications s.r.o. - divize Spark Foundry Heineken Česká Republika a.s. CZ
Nejlepší využití digitálních médií
Kam to bude ? WAVEMAKER Czech s.r.o. JAGUAR LAND ROVER CZ
Pilsner Urquell – Příběhy zlatého ležáku TRIAD Advertising, s.r.o. Plzeňský Prazdroj, a.s. CZ
Velkopopovický Kozel – na měsíc sládkem Mistrova Ležáku Plzeňský Prazdroj, a. s. Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití TV
Samsung - Rozhovory bez hranic Lion Communications s.r.o. - divize Starcom Samsung CZ
Nejlepší využití rádia
Moneta Money Bank - Business Půjčka Knowlimits Group a.s. Moneta Money Bank, a.s. CZ
Nejlepší využití influencera
Chance – Derby Song Outbreak s.r.o. Chance a.s. CZ
Nejepičtější ovocný fight TRIAD Advertising, s.r.o. PEPSICO CZ s.r.o. CZ-SK
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál WAVEMAKER Slovakia s.r.o. Slovak Telekom SK
Nejlepší lokální exekuce globální kampaně
Budoucnost je úžasná: Manifesto WAVEMAKER Czech s.r.o. Vodafone Czech Republic a.s CZ
Erdem x H&M Starmedia Co., s r.o. H&M Hennes & Mauritz s.r.o. SK
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál WAVEMAKER Slovakia s.r.o. Slovak Telekom SK
Nejlepší využití engagementu
Cykloživotopis Zaraguza s.r.o. ŠKODA AUTO a.s. CZ
FousBot TRIAD Advertising, s.r.o. Philips Česká republika s.r.o. CZ
Nejlepší využití dat
SLSP Personal message WAVEMAKER Slovakia s.r.o. Slovenská sporiteľňa SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Škoda – Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc SOCIALISTS, s. r. o. Škoda Auto Slovensko SK
Nejlepší využití multi-screeningu
Multiscreening Superstars Lion Communications s.r.o. - divize Starcom Coca-Cola Česká republika s.r.o. CZ
Nejlepší malá kampaň
FIDORKA – Souboj příchutí Carat Czech Republic s.r.o. Mondelez Czech Republic CZ-SK
Chance - Rozšířená realita: seriálový hrdina v reálném zápase Chance a.s. Chance, a.s. CZ-SK
Magna - (Ne)zanedbatelná částka Zaraguza s.r.o. MAGNA ČR o.p.s. CZ
The Mow-Na Lisa Cream Prague s.r.o. Dvořak - svahové sekačky s.r.o. CZ
Vraťte lásku přírodě TRIAD Advertising, s.r.o. Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, a.s. CZ
Nejlepší velká kampaň
Bohemia Energy – Peníze, co nikdo nechce MÉDEA, a.s. Bohemia Energy CZ
Jasné, že Birell je nealko! Plzeňský Prazdroj, a. s. Plzeňský Prazdroj, a.s. SK
Pilsner Urquell – Olympiáda Plzeňský Prazdroj, a. s. Plzeňský Prazdroj CZ
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál WAVEMAKER Slovakia s.r.o. Slovak Telekom SK
Zabudnutý deň slobody TRIAD Advertising, s.r.o. O2 Slovensko CZ-SK
Nejodvážnější počin
#KAROQINAQ PHD, s.r.o. ŠKODA AUTO SLOVENSKO SK
ČEŠI, DĚKUJEM! BigMedia spol. s r.o. Člověk v tísni o.p.s. CZ
Magna - (Ne)zanedbatelná částka Zaraguza s.r.o. MAGNA ČR o.p.s. CZ
Zabudnutý deň slobody TRIAD Advertising, s.r.o. O2 Slovensko CZ-SK

Zdroj: Flemedia

Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference FLEMA Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 4. října 2018 a zaměří se na efektivní plánování kampaní v současném dynamicky se proměňujícím mediálním prostředí.

-mav-