Generali v podzimní kampani ukazuje řešení malérů

čtvrtek, 6. září 2018, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V podzimní kampani využije Generali i edukační hru pro mobilní telefony.

Klíčový vizuál pojišťovny Generali, zdroj: Generali

Klíčový vizuál pojišťovny Generali, zdroj: Generali

Pojišťovna Generali spustila začátkem září svou podzimní kampaň „Stačí málo“, jejímž cílem je zvýšit preferenci značky. Upozorňuje v ní na triviální situace, které mohou mít dalekosáhlé následky, a zároveň ukazuje možná řešení.

„Zaměřujeme se na rizika, která na lidi číhají v běžném životě doma či při používání auta. Z praxe totiž víme, že drobné maličkosti mohou způsobit skutečné pohromy. Stejně snadno se jim ale dá předejít,“ vysvětluje myšlenku kampaně Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

„Problémy i jejich řešení jsme identifikovali společně s Hasičským záchranným sborem a také s kolegy z likvidace pojistných událostí. Vybrané nebezpečné momenty z běžného života jsou tak relevantní a jejich řešení především jednoduché a užitečné,“ upřesňuje Zdeněk Mrkva.

Kampaň, jež běží v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu, aktivně pracuje s microsite https://www.staci-malo.cz/. Na ní je umístěno více než 60 videí, ukazující, jak předcházet malérům s drobnou domácí elektronikou, rozpáleným olejem, komíny, lesní zvěří či lékárničkou, a minimalizovat jejich následky. Příkladem je rada, jak si poradit s hořící žehličkou nebo na co si dát pozor při grilování. „Jsme přesvědčení, že lidé některé maléry mohou tušit. Možná si je dokáží i představit. My je ukazujeme a radíme, jak se s nimi poprat,“ uzavírá Zdeněk Mrkva.

televizi budou nasazeny sponzorské vzkazy a dodávány informace do Velkých zpráv na Primě. Rozhlasové spoty budou vysílány na stanicích zastupitelství Radiohouse a RadioUnited. Tištěná inzerce bude k vidění v denících, suplementech, týdenících u měsíčnících. A v online prostředí využije kampaň bannery, advertorialy i videochaty.

Kampaň navazuje na pilotní část projektu, který byl na internetu spuštěn již v závěru minulého roku, kdy byla na zmíněné microsite uvedena první série online videí. Již v první polovině roku videa generovala vysoký počet organických zhlédnutí, přinesla také vysokou návratnost uživatelů na stránky a letos v červnu vyhrála cenu Internet Effectiveness Awards.

Pod kreativou je podepsána agentura Young & Rubicam. Online podporu včetně přípravy microsite a natáčení videa zajistila Pria. O nákup médií se stará OMD. Výkonovou část online kampaně má na starosti CAN Media.

-stk-