McDonald’s na českém i slovenském trhu propaguje burgery Luky Cheese a Luky Chicken, pod nimiž je autorsky podepsán jeho zákazník Lukáš Kaláb. K dostání jsou ve všech restauracích McDonald’s na českém i slovenském trhu.
Lukáš Kaláb byl vybrán ve výběrovém řízení na „nejdůležitějšího člověka v mekáči“, tzv. burger mastera, který by byl podepsán pod recepturou nového burgeru.
Do konkurzu se přihlásilo přes 7 500 lidí, kteří na speciální microsite museli „vyplnit pohovor“, a vytvořit tak své CV. To následně posloužilo k online hlasování, z něhož vzešlo šest finalistů, kteří se spolu utkali před porotou na finálovém eventu. „Potkat se zde mohli mimo jiné i se zajímavými hosty jako Jirka Král, Sharlotte, Fallenka, Marek Pavala a dalšími,“ popisuje průběh Ladislav Doležal z marketingu společnosti McDonald’s s tím, že zákazníci měli poprvé v české historii značky možnost dochutit připravené omáčky, a dát jim tak výslednou chuť.
Samotná kampaň, jež cílí především na mladé spotřebitele, je k vidění v outdooru a na internetu. Ve venkovním prostoru využívá citylighty a také plochy na dopravních prostředcích MHD.
Pod konceptem aktivace i microsite je podepsána agentura Follow Bubble, jež pro McDonald’s spravuje sociální sítě. Kreativa kampaně pochází z dílny DDB.
-stk-