V aktuální náborové kampani chce McDonald’s najít desítky brigádníků a pracovníků do všech poboček po celé republice. Na sociálních sítích, ale také na venkovních reklamních plochách hledá „manažery příjemného vstávání“, „krotitele velkého hladu“, „specialisty na pohodové cestování“ nebo „odborníky na dětské úsměvy“.
„Po letních prázdninách vždy posilujeme náborové aktivity. Studenti, kteří u nás pracují brigádně, odcházejí do škol. Někteří zůstávají, ale vykrývají především víkendové směny, deficit cítíme v týdnu, a proto na situaci reagujeme. Letos na podzim zkoušíme jiný přístup než obvykle. Při náboru lidí využijeme s pomocí společnosti In creative výkonnostní marketing a OnlineHR,“ říká Eva Šimáková, HR Supervisor společnosti McDonald’s v ČR. Společnost má zájem nejen o studenty, ale také o matky na mateřské dovolené či penzisty.
„OnlineHR přistupuje k náboru jako ke klasické marketingové kampani. Namísto toho, aby firma oslovila bezcílně tisíce lidí, umí náš koncept za pomoci marketingových nástrojů určit a kontaktovat ty, kteří o McDonald’s v minulosti sami projevili zájem. Buď se dívali na stránky, nebo dokonce zabrousili do sekce Volná místa, či ještě lépe klikli na konkrétní pozici. Umožní také oslovit všechny, kdo se dívají na stránky související se zaměstnáním, brigádami a podobně. Potenciální pracovníky lokalizujeme podle zájmů a aktivit,“ vysvětluje Michal Olbert ze společnosti In creative.
Kreativní koncept pochází z dílny agentury DDB.
-stk-