Mitsubishi v kampani představuje SUV evoluci

pondělí, 10. září 2018, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Mitsubishi v kampani ukazuje výhody vozů ASX a Outlander pomocí evolučních zákonů.

Klíčový vizuál ke kampani SUV evoluce od Mitsubishi, zdroj: Scholz & Friends

Klíčový vizuál ke kampani SUV evoluce od Mitsubishi, zdroj: Scholz & Friends

Společnost Mitsubishi Motors CZ a SK od září představuje nový taktický komunikační koncept na podporu své značky s názvem SUV evoluce. Kampaň představuje jednotlivé výhody vozů ASX a Outlander pomocí evolučních zákonů.

„Koncept jsme připravili tak, aby ukázal, jak díky automobilové tradici a bohatým zkušenostem s pohonem 4x4 dokázalo Mitsubishi dojít až na nejvyšší stupeň evoluce v segmentu SUV vozů. Proto zavádíme pojem SUV evoluce a vysvětlujeme její zákony. K dramatizaci myšlenky používáme toho nejpovolanějšího zastánce evoluce – Charlese Darwina. Tedy jeho novodobé alter ego,“ vysvětluje Miky Karas, kreativní ředitel agentury Scholz & Friends, jež je pod lokálním konceptem podepsána. Produkci zajistila společnost Doit films, spoty režíroval David Chvátal.

Kampaň od poloviny září poběží v České republice, v srpnu už byla k vidění na Slovensku. Nasazena bude v televizi, tisku, rádiu, outdooru, na sociálních sítích a také na dealerských showroomech.

-stk-