Na konferenci AKTV přijede odborník Mark Ritson

úterý, 4. září 2018, 14:00 Aktuality, TV MediaGuru

Asociace komerčních televizí pořádá společně se slovenskými kolegy další konferenci.

Mark Ritson

Mark Ritson

Asociace komerčních televizí (AKTV) pokračuje ve svých osvětových aktivitách a na podzim uspořádá svou třetí konferenci určenou marketingovým profesionálům. Tentokrát poprvé spojí své síly se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS). Na jejich pozvání přijede do Prahy australský profesora Mark Ritson. Kromě něj na konferenci s názvem Boost Your Media Performance vystoupí také ředitelka výzkumu britského Thinkboxu Nicole Greenfield-Smith, marketér Chris Goldson z britské komerční jedničky ITV a o aktuálních tématech promluví také zástupci českých a slovenských zadavatelů v klientském panelu. Moderace konference se ujme Petr Šimůnek.

„Tentokrát jsme se rozhodli koncept naší konference rozšířit na více témat a řečníků, přizvat k organizaci naše slovenské kolegy a dát tak možnost zúčastnit se jí mnohem více zájemcům. Naším cílem je zprostředkovat zadavatelům v České republice a na Slovensku nejnovější poznatky přímo z úst předních světových expertů, kteří v České republice obvykle nevystupují, aniž by na podobnou konferenci museli odjet do Londýna nebo Paříže,“ říká Jan Vlček, předseda AKTV

Mediálními partnery konference jsou Hospodářské noviny, odborný server MediaGuru.cz a slovenský odborný měsíčník Stratégie.

Více informací o konferenci najdete na webových stránkách AKTV.

Mark Ritson

Je profesorem marketingu na Melbourne Business School a hostujícím profesorem marketingu na Singapurské univerzitě managementu a dalších předních světových obchodních školách. Má doktorské studium z oblasti marketingu z Lancaster. Je široce uznávaný jako jeden z nejlepších světových marketingových expertů. Kromě akademické sféry se v praxi věnuje také strategiím značek, průzkumu trhu, segmentaci, CRM anebo marketingové komunikaci. Třináct let pracoval jako interní expert pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží, do které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.

-mav-