O produkty sklárny Moser se stará Petr Larva

pátek, 7. září 2018, 10:45 Aktuality, Lidé, Marketing MediaGuru

Sklárna Moser upravuje svou strategii, chce být víc "luxusní".

Petr Larva, foto: Moser

Petr Larva, foto: Moser

Sklárna Moser se rozhodla rozvíjet své produktové portfolio směrem k intenzivnějšímu formování luxusu ve skle. O vývoj produktových inovací se proto bude starat sklářský výtvarník Petr Larva. V souladu s novou strategií Moseru chce využít luxusu ve skle jako estetické hodnoty.

„Moser se v 21. století ocitá na křižovatce dalších rozhodnutí a má velký potenciál ve svých formách zpracování skla oslovit toho nejnáročnějšího zákazníka v globálním měřítku,“ uvedl Petr Larva.

Moser patří mezi významné producenty křišťálového skla, klade důraz na výhradně ruční zpracování skla. 

-mav-