P&G počtvrté spouští CSR kampaň, nasadí ji i do televize

úterý, 11. září 2018, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Procter & Gamble se opět spojuje s prodejní sítí COOP, dohromady vybírají na Český červený kříž.

Výřez z klíčového vizuálu, zdroj: P&G

Výřez z klíčového vizuálu, zdroj: P&G

Již počtvrté opakuje společnost Procter & Gamble kampaň, v níž odevzdává 1 % z prodeje svých výrobků na charitativní účely. Ve spolupráci s prodejní sítí COOP, s níž se spojuje už podruhé, bude v období od začátku září do konce listopadu vybírat peníze za nákup produktů značky Ariel, Lenor, Jar, Head & Shoulders, Pampers, Gilette, Old Spice, Always, Pantene, Old Spice a Oral-B. Výtěžek bude věnován na azylové domy Českého červeného kříže. 

„Naše značky zlepšují každodenní život rodin po celém světě, ale tímto programem bychom chtěli ovlivnit i kvalitu života dětí, kterým často schází základní potřeby. Věříme, že uskutečnění programu v obchodech po celé zemi tomu dodá náležitý rozsah, aby se mohlo zapojit více spotřebitelů a mohli zapojit více spotřebitelů a mohli podpořit co nejvíce dětí,“ popisuje Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. 

P&G bude projekt komunikovat nejen v místě prodeje a na svých komunikačních kanálech, ale v říjnu také prostřednictvím tag-onu u televizního spotu značky Ariel. Maloobchodní síť COOP jej podpoří na svém Facebooku, webu i ve svém časopise Rádce. Do podpory se zapojuje také zpěvačka Jitka Boho. 

Letošní podpora bude zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně. „Podporu bychom chtěli využít například na rekonstrukci a vybavení interiérů našich zařízení či pořízení vybavení, které dětem pomáhá aktivně trávit volný čas v našich zařízeních. Rodinám, které žijí v azylových domech, také často schází finanční prostředky na volnočasové aktivity či školy v přírodě – to je druhá oblast, na kterou bude pomoc určena, pokud se povede vybrat dostatečně vysoká částka,“ dodává Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého Červeného kříže. V loňském roce tímto způsobem ČČK získal 370 tisíc korun. 

-stk-