Pepsi televizním spotem završuje svou kampaň

středa, 19. září 2018, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pepsi spustila závěrečnou fázi své letošní letní kampaně, v televizi děkuje všem generacím a pracuje s výsledky Souboje chuti.

Součástí letní kampaně Pepsi se stala i graffiti zeď v pražských Holešovicích, zdroj: PepsiCo.

Součástí letní kampaně Pepsi se stala i graffiti zeď v pražských Holešovicích, zdroj: PepsiCo.

Kolový nápoj Pepsi odstartoval závěrečnou fázi své letošní letní kampaně, jejímž hlavním poselstvím jsou společné hodnoty bez ohledu na věk. Během léta si značka připomněla 25 let svého působení na českém trhu a 125 let od svého vzniku.

Komunikaci stavěla Pepsi nejen na limitované edici plechovek s Michaelem Jacksonem a Britney Spears, zdi s graffiti v pražských Holešovicích, oblečení v retro stylu, práci s influencery, ale i na třetím ročníku roadshow Souboj chuti. Nyní nasazuje televizní spot, v němž děkuje všem generacím a zároveň odkazuje na výsledek letošního testování kolových nápojů mezi veřejností. K vidění bude na kanálech skupiny Prima až do října. Doplní ho reklama na internetu.

„Letošní kampaň pro nás byla výzvou a potěšením zároveň. Chtěli jsme oslovit lidi napříč generacemi, kampaň měla proto více prvků ale vždy společnou myšlenku ‚Pepsi pro všechny generace‘. O to vetší radost máme, že i letos si ve slepém testování lidé zvolili Pepsi jako kolový nápoj s lepší chutí,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.

V letošním klání Souboje chuti byla Pepsi opět zastoupena jak plechovkou v klasické modré barvě (nápoji dalo přednost 63 procent z hlasujících), tak i Pepsi Max v barvě černé (nápoji dalo přednost 64 procent z hlasujících), která je bez kalorií. Prvkem, odkazujícím na letní kampaň, byla možnost hlasujících určit, k jaké generaci se vzhledem ke svému věku hlásí. Například lidé narození v 60. letech v 60 % preferovali Pepsi. Pro změnu ti hlasující, kteří se přihlásili k narození v 80. letech, zvolili Pepsi ve 32 %.

Klíčový vizuál k závěrečné fázi kampaně značky Pepsi pro venkovní reklamu, zdroj: PepsiCo.

Klíčový vizuál k závěrečné fázi kampaně značky Pepsi pro venkovní reklamu, zdroj: PepsiCo.

Klíčový vizuál k závěrečné fázi kampaně značky Pepsi pro venkovní reklamu, zdroj: PepsiCo.

Klíčový vizuál k závěrečné fázi kampaně značky Pepsi pro venkovní reklamu, zdroj: PepsiCo.

Adaptaci spotu z roku 2016 zajistila agentura Mark BBDO. O digitální část kampaně se postarala agentura Etnetera Motion. Mediální plánování a nákup zajišťuje agentura OMD.

-stk-