Petr Bažant předává vedení Omnicom Media Group trojici Alvesová, Filipi, Hatoň

středa, 19. září 2018, 15:00 Lidé MediaGuru

Petr Bažant se rozhodl opustit skupinu Omnicom Media Group. Jeho kompetence převezmou manažeři zevnitř skupiny.

Zleva: Petr Bažant, Jan Filipi, Luisa Alvesová a Luděk Hatoň, foto: MediaGuru.cz

Komunikační skupina Omnicom Media Group bude mít nové vedení. Stávající CEO skupiny Petr Bažant se rozhodl po celkem dvaceti letech strávených v Omnicomu pro profesní změnu. Personální změna, která nastane ke konci října 2018, si proto vyžádá úpravu manažerské struktury tuzemské pobočky Omnicom Media Group.

Skupinu budou nově řídit tři managing partneři, všichni přitom pocházejí zevnitř skupiny. Jsou to: Luisa Alvesová, která zastane post Managing Partner, COO, dále Jan Filipi na pozici Managing Partner, CFO a Luděk Hatoň jako Managing Partner, CCO (Chief Client Officer). Pozice Chief Client Officer je nově zřízenou funkcí a zahrnuje dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny. 

Změna v nejvyšším vedení se pak promítne do nového rozdělení rolí v mediální agentuře PHD. Protože se Luděk Hatoň posune do nové pozice ve vedení skupiny, jeho místo Managing Directora mediální agentury PHD zaujme Petr Miláček, stávající Client Service Director PHD.

„Jsem velmi rád, že jsem měl příležitost vést skupinu Omnicom Media Group na českém trhu a že jsem se mohl podílet na jejích úspěších. Po celkem dvaceti letech, které jsem ve skupině strávil, z toho posledních osm let na pozici CEO, jsem se rozhodl posunout se dál a čelit novým profesním výzvám. Jsem přesvědčen, že základy, které jsem vybudoval, a síla týmu lidí, kteří v Omnicomu pracují, povedou k hladkému předání kompetencí a navážou na vysoký standard našich poskytovaných služeb,“ řekl Petr Bažant.

„Petr vždy byl a navždy zůstane velkým vzorem pro nás všechny. Správný leader se pozná tak, že dělá lidi kolem sebe lepší, a to vždy beze zbytku naplňoval. Petr přebudoval Omnicom Media Group v moderní komunikační skupinu. Jeho přínos byl v mnoha ohledech naprosto mimořádný, protože za všech okolností šel kolegům příkladem v nasazení, odhodlání a pracovitosti. Pod jeho vedením dosahovala skupina Omnicom Media Group výborných finančních výsledků a její agentury získaly množství ocenění, jak v lokálním, tak mezinárodním měřítku. Chtěli bychom mu poděkovat za vše, co pro naši skupinu vykonal a popřát mu spoustu úspěchů do budoucna, ať už v osobní nebo profesní rovině,“ uvedli členové nového vedení Luisa Alvesová, Jan Filipi a Luděk Hatoň.

Omnicom Media Group

Luisa Alvesová, Managing Partner, COO

Do skupiny Omnicom nastoupila v roce 1996, kdy zastávala pozici Corporate Strategic Director v reklamní agentuře Mark/BBDO. Později se posunula na post finanční ředitelky (CFO). Stejnou pozici zaujala v Omnicom Media Group od ledna 2005 a vykonávala ji do jara 2010. Posledních osm let pracuje v Omnicom Media Group na pozici COO (Chief Operating Officer).

Jan Filipi, Managing Partner, CFO

Se skupinou Omnicom je spjat od roku 1998, kdy se stal finančním manažerem BBDO Group. Následně byl finančním ředitelem agentury GFMO (patřila také pod Omnicom). Od roku 2002 se stal finančním ředitelem mediální agentury OMD. Tento post zastával do května 2010, kdy byl jmenován na post CFO (Chief Financial Officer) Omnicom Media Group.

Luděk Hatoň, Managing Partner, CCO

Do skupiny Omnicom přišel v roce 2008, kdy se stal mediálním manažerem mediální agentury PHD. O tři roky později se posunul na post Client Service Directora. Do čela agentury PHD, tedy na post Managing Directora, byl jmenován od února roku 2016.

Petr Bažant, odcházející CEO

Do komunikační skupiny Omnicom nastoupil v roce 1995, kdy po necelé tři roky zastával post Senior Media Plannera v agentuře Mark/BBDO. V roce 1997 po necelých třech letech ze skupiny odešel. Zamířil do mediální agentury MediaCom, kde zastával post Deputy Managing Director. Od května 2000 byl téměř rok mediálním ředitelem v Universal McCann. Do Omnicomu se vrátil na začátku roku 2001, kdy se stal mediálním ředitelem agentury OMD. V červnu 2003 se pak posunul do čela OMD na pozici Managing Directora. Od roku 2008 řídil z postu Managing Directora nákupní sdružení OPera a mezi lety 2006-2010 zastával pozici Trading Directora CEE. Od jara 2010 se stal CEO skupiny Omnicom Media Group. 

Petr Miláček, Managing Director PHD

Začínal v mediální agentuře Mediaplan v roce 1998. Po necelých pěti letech se přesunul do agentury MediaWise, kde pracoval více než tři roky jako ředitel výzkumu a plánování. Od jara 2006 zastával post Strategy Planning Director v mediální agentuře PHD. Po pěti a půl letech v této pozici se posunul na post ředitele výzkumu Omnicom Media Group. V roce 2013 odešel do televizní skupiny Prima, kde byl více než tři roky ředitelem výzkumu. Do skupiny Omnicom se vrátil v lednu 2017, kdy přišel na post Client Service Director agentury PHD.

Pod Omnicom Media Group spadají mediální agentury OMD, PHD a Attention!Media. Podle nedávno aktualizovaného žebříčku Recma za rok 2017 jde o druhou nejsilnější nadnárodní skupinu mediálních agentur na českém trhu.

-mav-

Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, která patří do skupiny Omnicom Media Group.