Sazka cílí s losy Černá perla na ženy

sobota, 15. září 2018, 08:56 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sazka na podporu svých losů Černá perla spustila kampaň, cílící primárně na ženy.

Zdroj: Sazka

Zdroj: Sazka

Společnost Sazka připravila na podporu stíracích i online losů Černá perla kampaň, jež cílí primárně na ženy. Ty se mohou až do konce září zapojit do online hry o vzácné černé perly z ostrova Tahiti a den plný hýčkání.

Na speciální microsite cernaperla.sazka.cz si ženy mohou online vypěstovat vlastní černou perlu pomocí zkrášlujících a odpočinkových procedur. Svou péčí vypěstují perlu a zařadí se do soutěže o luxusní šperk s pravou černou perlou na řetízku z bílého zlata v hodnotě téměř 10 000 Kč. Šperk jim Sazka předá v rámci dne, kde zažijí hýčkání, jaké zažívala jejich rostoucí perla. Těšit se mohou na masáž, kadeřníka, stylistu, vizážistu či delikátní jídlo.

„Pro velký úspěch v předešlých letech jsme se rozhodli znovu do naší marketingové komunikace začlenit oblíbenou soutěž s Černou perlou, tedy losem, který je mezi ženami jednoznačně nejoblíbenější. V kampani vycházíme z faktu, že každá žena je jedinečná stejně jako černá perla. Tuto myšlenku jsme přenesli do online hry, vizuálů i konečných odměn pro nejúspěšnější soutěžící,“ říká Eva Nováková, brand manažerka Sazka losů.

Kampaň poběží online, doplněna bude o podporu v tištěných médiích a na POS.

Za kreativním konceptem včetně microsite stojí agentura Symbio.

-stk-