SodaStream pro český trh připravil vánoční limitku

pátek, 14. září 2018, 14:20 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

SodaStream jen na českém trhu uvede před vánočními svátky limitovanou edici výrobníků Jet Premium.

Vánoční limitovaná edice značky SodaStream, foto: MediaGuru.cz

Značka výrobníků na domácí perlivou vodu SodaStream uvede na podzim jen na českém trhu speciální vánoční limitovanou edici výrobníků Jet Premium. Před vánočními svátky je nabídne ve třech barevných variantách, a to ve zlaté, růžovozlaté a titanové.

Firma Fast ČR, která značku v tuzemsku exkluzivně zastupuje, přitom vychází ze zjištění, že téměř polovina výrobníků SodaStream je zakoupena jako dárek a jen 1 % z obdarovaných je zklamáno. S těmito daty bude značka pracovat i v marketingové komunikaci, kterou bude doprovázet slogan „Dárek, který nezklamal 99 % obdarovaných“.

Kampaň poběží v televizi, tisku a místě prodeje. Adaptaci globální kreativy si Fast ČR zajišťuje interně, produktové tag-ony vytváří ve spolupráci se společností Alma Production.

Rovněž se SodaStream spojil s neziskovou organizací Moje odpadky pro její projekt Nepetuj, s nímž se snaží předcházet plastovému odpadu.

SodaStream letos v létě koupila nápojářská firma PepsiCo, která tak rozšiřuje pole své působnosti o segment výroby domácích sycených nápojů. Zároveň si od této akvizice slibuje i posílení pozice na trhu, kde sílí konkurence, a to nejen ze strany malých výrobců, ale i ze strany privátních značek. Podle informací MediaGuru.cz však bude značku na českém trhu i nadále zastupovat firma Fast ČR, garantováno má od výrobce období na 15 let.

-stk-